سلام به همدردی خوش امدید . با نظر عشق افرین عزیز موافقم . شما هر دوتون اشتباهاتی داشتید و نمیشه یک جانبه فقط ایشون رو مقصر بدونید . اگر شما هیچ احساس و علاقه ای به ایشون نداشتید چرا تن به رابطه میدادید . گذشته ها گذشته ولی اکنون واضحه که ایشون به شما علاقمند شده . اگر قصد داشت کارهای گذشته اش رو ادامه بده و علاقه ای در بین نبود خیلی راحت از شما جدا میشد . به غیر از علاقه هیچ چیز دیگه ای نیست که ایشون رو در کنار شما نگه داره . به کمک یک مشاور حضوری سعی کنید به بهبود دیدگاه و احساستون کمک کنید . علاقه در سایه وفاداری و صداقت دوباره احیا خواهد شد . ولی باید بخواهید . جدا شدن کار راحتیه . همیشه میشه خراب کرد ولی ساختن تلاش لازم داره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)