چقدر خبر شنیدن فوت یک جوون یا یک بچه درد ناکه، چند وقت پیش هم یکی از فرشته کوچولوهای زمینی این دنیای فانی و ترک کرد، هنوز مامان وباباش طعم شیرین بابا، مامان شدن و نچشیدن، هنوز صدای شیرین کلمه " بابا" و " مامان " و نشنیدن، فرزند دلبندشون از این دنیا رفت گویا قلب کوچولوش توان تحمل این دنیای فانی و نداشت .
مامانم وقتی بابابزرگ فوت کردن میگفتن :
بجای گریه و زاری برای بابایی دعا بخون، قرآن و صلوات بخون، خیرات کن، الان بابابزرگ چشمشون به ماهاست، براش ون دعا کن تا اون دنیا زندگی خوبی داشته باشن .
مامانم میگن بابابزرگم شب های جمعه برمیگردن خونه، پس براش دعاهای خوب بکن تا بهت افتخار کنن!
******
امیدوارم خداوند به خانواده و همسرشون صبر بده، خیلی سخته از دست دادن یک عزیز، خیلی! حتی تصورش هم دردناکه!
ان شالله بتونند این غم بزرگ و فراموش کنند.
و دوباره به آرامش قبل برگردند.
آمین







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)