سلام دوست خوبم
بهتره برای حل مشکلت از تاپیک خصوصی و انجمن ازاد استفاده کنی ... چون مشکلت نیاز به یه متخصص داره و همانطوری که مدیر محترم همدردی گفتن بهتره این شماوره حضورری و با هر دو شما صورت بگیره
نگران نباش ... توکلت به خدا باشه ... همیشه در بدترین شرایط هم خدا دست بنده شو میگیره![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)