با سلام و احترام
شما نیاز دارید در محل سکونت خود ، حضوری به اتفاق هم به یک مشاور مراجعه کنید و حرفهای دو طرف کاملا شنیده شود و بررسی شود.
به هر حال اگر شما مناسب هم باشید و یا اینکه با جلسات مشاوره بتوانید مسائل را حل کنید زندگی شما ادامه خواهد یافت، لیکن اگر به هرترتیب متناسب نبوده و با جلسات مشاوره مسائل شما قابل حل نباشد، طبیعی هست که چنین زندگی ادامه پیدا نخواهد کرد.
به جای خود خوری و افکار اتوماتیک منفی ، بهتر هست حضوری مسائلت را پیگیری کنید تا عمق مسائل و گستردگی مسائلت با جزئیات شنیده شود و کار شود.
به هر حال هر کاری تبعات خودش را دارد. و شما اکنون در حال تجربه تبعات هنجارشکنی های خود هستید که اگر با تدبر بقیه راه را بروید امید است که با تبعات کمتری از این بحران خارج شوید










علاقه مندی ها (Bookmarks)