سلام
بله منم فک میکنم قدشون کوتاه باشه
وقتی کنار نرمال جامعه قرار بگیرن میشن قد کوتاه دیگه
نکته مثبتی که من میبینم اینه که شما از ایشون کوتاه ترید وگرنه ممکن بود یه مقدار شرایط سخت تر هم بشه
ولی خوب الان بازم خوبه
منتهی بحث من فقط یه چیزه
مگه کاری هست که ایشون به خاطر قد کوتاهش نتونه انجامش بده؟
منظورم اینه که مگه قدش مانعی تو زندگیتون به وجود میاره؟
فرهنگشون که میگید خوبه
دوسش هم که دارید
دوستتون هم که داره
سوادش هم که مهم نیست
همه اینا رو بذارید کنار خوبی هایی که ما از ایشون نمیدونیم و باعث شده شما دوسش داشته باشید
و در کنار این جمله که "گل بی عیب خداست"
و بعد نتیجه گیری کنید
خانوم محترم برو خدا رو هم شکر کن یکی رو داری که هم شعور داره و هم دوستت داره
قد میخوایی چیکار آخه
البته میتونم درک کنم که منظورتون چیه
بعضی وقت ها ممکنه یهو بخوره تو ذوقتون
مخصوصا اگه کنار کسی وایسه
ولی شما اگه رو دوست داشتنتون تمرکز کنید ایشالا که همه چی حل میشه
یاعلی








علاقه مندی ها (Bookmarks)