با سلا خدمت شما دوستان عزیزم خیلی سعی کردم بهش بفهممونم که کارش اشباه بوده ما خانواده مذهبی نیستیم ولی برای من تو اولویت که دست از این کارش بکشه به نظر شما ایا این توقع زیادی که دلم بخواد با هم دوتایی تنها بریم دریا وخرید خوب زن و شوهریم یه خلوتی با هم داریم و اونا همراهمون میان خیلی چیزا رو نمیتونم بهش بگم قبول دارم منم 50 درصد مقصر بودم اما عصبانیت که بیاد سراغ ادم نمیدونه چه کنه من در 9 سالکی شاهده طلاق پدر و مادرم بودم در 18 سالگی مدرمو از دست دادم وقتی ایشون اومدن به خواستگاریم خیلی ذوقم کردم فکر کردم یکی پیدا شده جای خالی عزیزانم رو پر کنه ولی کتکی که خوردم نمیخوام باور کنم که او منو زده با غرور خرد شدم پیش اونا چهکنم چطور به خود بقبولونم که برم دوباره ساری کمک کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)