متاسفانه یکی از بزرگترین ایرادهای این فروم این هست که خیلی دیر پاسخ داده میشه!زمانیکه آدم میاد اینجا و کمک میخواد یعنی احتیاج داره و واقعا" سردرگمه...!
تشکرشده 9 در 4 پست
متاسفانه یکی از بزرگترین ایرادهای این فروم این هست که خیلی دیر پاسخ داده میشه!زمانیکه آدم میاد اینجا و کمک میخواد یعنی احتیاج داره و واقعا" سردرگمه...!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)