سلام و وقت بخیر..
این موضوع که شما مطرح کردین هم میشه اینطور بیان کرد که با گفتن این جمله ایشون منظورشون محترمانه یعنی نه..هر چند این موضوع دادش من رو من کلا قبول ندارم چون هیچ پسری غیر برادر خود آدم نمیتونه باشه که حس برادری داشته باشه... اما از جنبه دیگه هم میشه اینطور براورد کرد اون واسطه که شما فرستادین تا نظرشونو بدونه چقدر بهشون نزدیک بوده و اینکه دخترا گاهی جلوی همدیگه این حرفارو میگن که من خوشم نمیاد اما درونشون یه چیز دیگست و نمیخوان جلوی دوستاشون ابراز کنن حالا به دلایلی.. به نظرم اگه قصدتون جدیه خب رسما اقدام کنید ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)