قانون : جنگ اول به از صلح آخر
سلام
این دوستمون و دوستان مشابه در کل نیاز به راهنمایی ندارن و با همدردی میشه از آمال کاست.
.
معمولا منفعل بودن خانم ها (با نیت مهربانی و گذشت )در دراز مدت چهارچوب رفتاری بین خانواده شوهر و دختر خانم شل میده که بعد ها برخلاف انتظار خانم ها به معضل تبدیل میشه و وقتی پی بهاشتباهشون میبرن که دیگه کار از کار گذشته.
خواهر من هم مشکلی مشابه رو دارن تجربه میکنن و در آخر به نتیجه ای شبیه نتیجه دوستان رسیدن.
این مشکل مربوط به مادر شوهر و یا خانواده ایشون نمیشه چون طرز فکر اونها به همین شکلی که میبینن رشد کرده و شکل گرفته و خیلی خیلی خیلی سخت و بیهودست که بتونین این رفتارهاشون رو اصلاح کنین.
.
در کل بهترین راه حل بصورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کردن و تحمل کردنه، حداقل میتونین کنتاکت های خانوادگی و گفتاری و رفتاری رو کاهش بدین چون این دست خودتونه و از هیچکس انتظار نداشته باشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)