برو از مشاورت بپرس منظورش از رابطه سالم چی بوده،برای خودت
تفسیر به دوسدختر نکن.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
برو از مشاورت بپرس منظورش از رابطه سالم چی بوده،برای خودت
تفسیر به دوسدختر نکن.
Mr DaNi (یکشنبه 07 دی 93), کیارش۲ (یکشنبه 07 دی 93), واحد (یکشنبه 07 دی 93), بارن (یکشنبه 07 دی 93), دختر بیخیال (دوشنبه 08 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)