الان اکثر رابطه ها شده خوش گذرونی !
تو خارج اصلا اینطور نیست !
یعنی واقعا گندش درومده
تو کشورهای غربی وقتی با یکی هستی یعنی با همونی و حرمت داره رابطه ...اگه نخوای طرفو باهاش بهم میزنی بعد میری سراغ نفر بعدی
اینجا دیگه خیلی داره شورش در میاد ...بی تعهدی یه جور کلاس شده
حالا این وسط 4 تا ادمی که دنبال رابطه عمیق و دراز مدت و برای ازدواج و...هم باشن ضرر میکنن و نمیدونن ایا فرد مورد علاقشون ادم پایبندی هست ، نیست !؟
ادم با خودش میگه 2 سال وقت صرف فلان فرد کنی بعد ببینی تو زرد از اب درومده ایا ارزشش رو داره ؟
بعد تو هم متاسفانه رو میاری به روابط الکی و ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)