میدونستی افسردگی رو چهره ی آدم تاثیر میذاره
و دیگران رو از آدم فراری میکنه
من از این موضوع خبر نداشتم تا اینکه وقتی با یکی از سال بالایی های پسرم در مورد کنکور حرف میزدم
برگشت بهم گفت ما شما رو می بینیم همیشه احساس می کنیم از یه چیزی ناراختین
یکم فکر کردن در مورد درس رو بذارید کنار
وقتی بالاخره به خاطر یه مشکلی رفتم دکتر
دکتر گفت اصلن حالت غم تو چهره ی سپیده دیده میشه
حالا این غم به اشکال مختلف حودش رو نشون میده
یه بار من حرص اینو می خورم که چرا نفر اول دانشگاه نیستم و نفر دومم
یه بار حرص میخورم که چرا پسرسی که دوستش داشتم ولم کرد
و ......
همه ی اینا باعث شده که مردم غم رو تو چهره ی من ببینن و خوب هیچ کس از معاشرت با آدم غمگین لذت نمی بره
میخواستم بگم مشکل کچلی نیست مشکل اینه که خودت خودت رو قبول نداری افسرده شدی و بقیه رو از خودت دور میکنی
به خودت برس
کچلی
برو ورزش کن اندامت رو ردیف کن
لباسای خوب بپوش
با بقیه شوحی و خنده کن
چهار تا مو که با کاشتن هم حل میشه چی هست مگه
من چند روز پیش یه کله دیدم تو دانشگاه که جلوی آفتاب برق میزد
ولی چند تا دختر دور و برش رو گرفته بودن
به خدا برای ما دخترا شعل و موقعیت اجتماعی طرف خیلی از موهاش مهم تره
اعتماد به نفس طرف خیلی مهم تره
یه استاد کچل 35 ساله مجرد داریم
بیا ببین چند تا از دانشجوهاش آرزوشونه ازشون خواستگاری کنه
دیگران را ببخش... نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند... بلکه بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی...
علاقه مندی ها (Bookmarks)