به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اسفند 93 [ 19:56]
    تاریخ عضویت
    1393-9-07
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,358
    سطح
    20
    Points: 1,358, Level: 20
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    37

    تشکرشده 152 در 43 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میدونستی افسردگی رو چهره ی آدم تاثیر میذاره
    و دیگران رو از آدم فراری میکنه
    من از این موضوع خبر نداشتم تا اینکه وقتی با یکی از سال بالایی های پسرم در مورد کنکور حرف میزدم
    برگشت بهم گفت ما شما رو می بینیم همیشه احساس می کنیم از یه چیزی ناراختین
    یکم فکر کردن در مورد درس رو بذارید کنار
    وقتی بالاخره به خاطر یه مشکلی رفتم دکتر
    دکتر گفت اصلن حالت غم تو چهره ی سپیده دیده میشه
    حالا این غم به اشکال مختلف حودش رو نشون میده
    یه بار من حرص اینو می خورم که چرا نفر اول دانشگاه نیستم و نفر دومم
    یه بار حرص میخورم که چرا پسرسی که دوستش داشتم ولم کرد
    و ......
    همه ی اینا باعث شده که مردم غم رو تو چهره ی من ببینن و خوب هیچ کس از معاشرت با آدم غمگین لذت نمی بره
    میخواستم بگم مشکل کچلی نیست مشکل اینه که خودت خودت رو قبول نداری افسرده شدی و بقیه رو از خودت دور میکنی
    به خودت برس
    کچلی
    برو ورزش کن اندامت رو ردیف کن
    لباسای خوب بپوش
    با بقیه شوحی و خنده کن
    چهار تا مو که با کاشتن هم حل میشه چی هست مگه
    من چند روز پیش یه کله دیدم تو دانشگاه که جلوی آفتاب برق میزد
    ولی چند تا دختر دور و برش رو گرفته بودن
    به خدا برای ما دخترا شعل و موقعیت اجتماعی طرف خیلی از موهاش مهم تره
    اعتماد به نفس طرف خیلی مهم تره
    یه استاد کچل 35 ساله مجرد داریم
    بیا ببین چند تا از دانشجوهاش آرزوشونه ازشون خواستگاری کنه
    دیگران را ببخش... نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند... بلکه بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی...

  2. 8 کاربر از پست مفید nafiseh joon2 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 07 دی 93), mahde1818 (یکشنبه 07 دی 93), paiize (یکشنبه 07 دی 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 07 دی 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 07 دی 93), واحد (دوشنبه 08 دی 93), امیر مسعود (یکشنبه 07 دی 93), صبا_2009 (یکشنبه 07 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. شوهرم به خانواده ام احترام نمیزاره
    توسط hamtta در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 آبان 93, 15:15
  3. از همسرم گریزان شدم
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 92, 13:10
  4. ایا در ایزان زندگی کنم؟
    توسط sargardan123 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 18:06
  5. آیا سشوار باعث ریزش مو میشه؟
    توسط M.T.Z در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 87, 07:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.