سلام
اگه تو این مورد افراط نداره قبولش کن
(باتوجه به حرفای خود شما ایشون افراط ندارن)
بد نیست خوتو بزاری جای اون
از داداشت یا پدرتم کمک بخواه نظرشونو راجع به این رفتار بگن
تشکرشده 136 در 41 پست
سلام
اگه تو این مورد افراط نداره قبولش کن
(باتوجه به حرفای خود شما ایشون افراط ندارن)
بد نیست خوتو بزاری جای اون
از داداشت یا پدرتم کمک بخواه نظرشونو راجع به این رفتار بگن
آنیتا123 (شنبه 06 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)