سلام
یه سوال.
یعنی تو این 2ماه روابط دقیقا به چه شکل بوده؟! نه ایشون و نه خانوادشون نیومدن منزل شما؟ کلا رفت و امد نداشتید .درسته؟
رابطه تون با نامزدتون فقط تلفنی بوده پس
خانواده شما یا خودتون میتوتید به اقاپسر بگید که دوران نامزدی رو برای این گذاشتن که دو طرف و مخصوصا به صورت خانوادگی تعامل داشته باشن برای شناخت بیشتر. بگید این انتظار شماست و همینطور رسم خانوادگیتون در دوران نامزدی!







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)