مرسی از پاسختون
چشم
یکسری مشکلات مربوط به مسافت زیاد(در دوشهر نسبتا دور هستیم)، اختلاف سنی معکوس، و در مورد تحقیقی که انجام دادن با یه خانواده ای مشکل داشتیم که در مورد پدرم بد گفتن
خب مسلما اون رضایتی که باید باشه نیست، ولی بخاطر صحبتهای پسرشون(در دفاع از من و خانواده"1-چون چنسال پیش هم نامزدم خودش تحقیقی انجام داده بود و خوب گفته بودند و 2-بعد از اینکه در تحقیقی که خانواده اش کردند بد گفتند، بعد از چند ماه مجدد با یه آشنایی که پسرشون قبلا در دانشگاه میشناختند برای تحقیق اومدن و اینبار دیگر بد نشنیدن") و پافشاریی که کردند راضی شدند
من از این ناراحتم که بعد از دوماه خانوادشون هیچ سراغی از ما نگرفتند، و همه کارارو به پسرشون سپردند در صورتیکه باید حداقل تعاملی باشد مثل یک تماس کوچیک!








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)