اولن درخواست می کنم،کتابی پست نذاری.آدم حس می کنه داره مجله می خونه
اون حس گفتگو از بین می ره.مگه خاستگاری نیومدن؟انگشتر!خب شما رسمن نامزد
هستید.از این جدی تر؟جدی تر می شه عقد.ولی اینکه تنها بیاد خونه تون جالب نیست.
درضمن،شما از رضایت قلبی خانوادش مطمئنی؟راجع به مشکلات گذشته هم بگو،شاید
مواردی باشه که تو نظر مشاور تاثیر داشته باشه.
در هر 24ساعت سه عدد پست می تونی بذاری.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)