[QUOTE=ammin;366541]اگه راه حل ما رو نشون پدرت بدی و یک دفعه بخواد سختگیری که ما اینجاتوصیه نکردیم رو کناربذاره متأسفانه اون هم نتایج بدی مثل جسورشدن برادرت رو برای سیگارکشیدن درپی دارد.
بنابراین نیازهست پدرت صحبتهای نرم ومنطقی را به پسرش بگویدوبا احتیاط وسایلش روبهش بدهد وکار رابجایی که توصیه شد برساند طوری که برادرت فکرنکنه سخت گیری خانواده(اگربنابرسخت گیری باشد)فقط یک شب هست.[/QU.
ممنونم از وقتي كه مي گذاريد. پدرم امشب دوباره باهاش صحبت كردند، بدون خشونت و به آرومي، بهش تبعات اين كار رو توضيح دادند ولي در آخر بهش گفتند كه اگر اين كار دوباره تكرار بشه ديگه مثل الان باهش برخورد نمي كنند و ديگه جايگاهي در خونواده نداره. گفتند ايندفعه اشتباه كردي تموم شد و ديگه نبايد تكرار بشه.
بعد از تمام اين صحبت ها به خاطر اينكه عينكش شكسته بود براش عينك خريدند. يعني رفتارها كاملا مثل قبل شده، همه با خوبي باهاش رفتار مي كنند. اين كار اشتباهه ؟ موبايلش رو هم بهش دادند.
مساله ديگه اينه كه خيلي از اينكه دوستاش رو از دست بده و يا اينكه ما نذاريم با اونها رفت و آمد كنه مي ترسه. مدام تكرار مي كنه ما اشتباه كرديم ولي ديگه تكرار نميشه، نميشه ديگه با اونا باشم؟ ما كه ديگه اون كار رو نمي كنيم و پشيمون هستيم. در مورد دوستاش و رفت و آمدش بايد چه تصميمي بگيريم؟
از شما و دوستان مشاور عاجزانه خواهش مي كنم به من كمك كنيد تا راه اشتباهي پيش نگيريم. اين مساله خواب و خوراك رو ازمون گرفته. ضربه ي بدي وارد شد بهمون. ممنون ميشم از همگي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)