مردا اصلا از چنین خانم هایی خوششون نمیاد
شما به خاطر یک مساله کوچیک دست به خودکشی زدین
و دیدین همسرتون اصلن براش مهم نیست
زود موضعتون رو فراموش کردید
در برابر رفتاراش انفعال به خرج دادید
خودتون رو کوچیک کردین و براش گل گرفتین
خانم نمیگم برای این مساله کوچیک برید طلاق بگیرید
ولی اقتدار رو هم فراموش نکنید تا جذابیتتون رو از دست ندید
چرا میخواید محبت همسرتون رو از راه ترحم بدست بیارید؟
چرا خودکشی کردید و حالا دیدید که جواب نمیده رفتید گل گرفتید تا بهتون ترحم شه!!!!!
محبت همسرتون رو باید از طریق اقتدار زنانه تون بدست بیارید
در حال حاضر شما باید از دست ایشون ناراحت باشید
و نه از طریق داد و بیداد بلکه از روش هایی که اینجا از دوستان متاهل یاد می گیرید
بهشون بفهمونید که شما هم قدرت دل کندن از این زندگی رو دارید
و رفتار خوب ایشون هست که میتونه شما رو به زندگی علاقمند کنه
آویزونی ممنوع
دیگران را ببخش... نه بخاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند... بلکه بخاطر اینکه تو سزاوار آرامشی...
ویرایش توسط nafiseh joon2 : پنجشنبه 04 دی 93 در ساعت 23:04
علاقه مندی ها (Bookmarks)