به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه
    کيانا جان اگه الان پيام بدم جای اميد هست اما هفته ديگه وقت دادگاه مهريه است اگه مهريه بريده بشه ديگه فکر نکنم بشه کاری کرد خيلی مغروره اگه من پا پيش نزارم بميره هم از خر شيطون پايين نمياد،با خانوادش زياد راحت نيستم،دوستامون هم از موضوع خبر ندارند و به کسی اجازه دخالت نميده.به نظرت پيام بدم بگم بياد باهاش صحبت کنم،بهش بگم بياد پيش بابام باهاش صحبت کنه اجازه بگيره،تنها خواستم ازش اينه که سرويس بهداشتی و حمام داخل خونه بسازه و اينکه يه سفر زيارتی باهم بريم و همه چيزو از نو شروع کنيم،خيلی چشم و دلش پاکه،خيلی کم پيش مياد دروغ بگه،اصلا رفيق باز نيست،از خرج زندگی اصلا کم نميذاره اما هنوز نميتونه بين زندگی شخصيمون با خانوادش مديريت کنه مشکل بزرگمونم همينه،هنوز دوسش دارم اما نميدونم چی کار کنم که اين اوضاعو سرو سامون بدم؟؟؟؟؟؟؟؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصميم به جدايی از شوهرم در دوران عقد به دليل عدم علاقه
    توسط مریم پاییزی در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 17 دی 90, 19:03
  2. خودارضايی روانی
    توسط setareh در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 07:15
  3. آقايان بيشتر جذب چه خانم هايی می‌شوند؟؟
    توسط keyvan در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 17:36
  4. راههايی برای ايجاد آرامش در زندگی زناشويی
    توسط saleh1360 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آبان 87, 20:36
  5. توصيه هايی برای همسران دلشکسته
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 87, 13:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.