عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه
تشکرشده 213 در 91 پست
عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه
تشکرشده 34 در 14 پست
کيانا جان اگه الان پيام بدم جای اميد هست اما هفته ديگه وقت دادگاه مهريه است اگه مهريه بريده بشه ديگه فکر نکنم بشه کاری کرد خيلی مغروره اگه من پا پيش نزارم بميره هم از خر شيطون پايين نمياد،با خانوادش زياد راحت نيستم،دوستامون هم از موضوع خبر ندارند و به کسی اجازه دخالت نميده.به نظرت پيام بدم بگم بياد باهاش صحبت کنم،بهش بگم بياد پيش بابام باهاش صحبت کنه اجازه بگيره،تنها خواستم ازش اينه که سرويس بهداشتی و حمام داخل خونه بسازه و اينکه يه سفر زيارتی باهم بريم و همه چيزو از نو شروع کنيم،خيلی چشم و دلش پاکه،خيلی کم پيش مياد دروغ بگه،اصلا رفيق باز نيست،از خرج زندگی اصلا کم نميذاره اما هنوز نميتونه بين زندگی شخصيمون با خانوادش مديريت کنه مشکل بزرگمونم همينه،هنوز دوسش دارم اما نميدونم چی کار کنم که اين اوضاعو سرو سامون بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)