سلام
چرا میخاید دو تا لیسانس بگیرید؟
نظر کارشناسی پشت این تصمیمتون دارید؟
اولین باره این ضرورت رو میشنوم.
اگه کمبودی هم در رشته اولتون و نیازی برای رشته دوم هست ، کافیه مهارت هاش رو بدست بیارید.
پیشنهاد میکنم اولین کاری که میکنی این سنگ سربازی رو از جلوی پات بردار که جلوی همه ایده ها و تصمیمات و موفقیت هات رو میگیره.
از بدی های این مساله گفتن دردی رو واست دوا نمیکنه.
انقد از معضلات این سربازی می تونم بگم که ...
فقط بدون که وضع قشنگه این مملکت ، از صدقه سر همین سربازیه. پسر های عقده ای ، دختران مجرد ، فساد ....
موفق و موید








علاقه مندی ها (Bookmarks)