سلام .من قصد جسارت نداشتم .ببخشید.ولی فکر نمیکنم این موضوع ربطی به دختر یا پسر بودن داشته باشه.پسر هم به نوع خودش از این مشکلات داره مثلا" خود من مثل شما .فقط یه برادر دارم که از خودم کوچیکتره این داداش ما هر گندی بالا میاره مقصر اصلی رو من میدونن؟؟!.اگه این رو هم قبول ندارین .حداقل که میتونم خودم رو جای شما بذارم .آره بهتون حق میدم *ولی به خودتون سخت نگیرید قبلا"هم گفتم که هیچ پدر ومادری به فرزندشون کم لطفی نمیکنن ولی برخورد بعضی هاشون اینجوریه ..
میخواستم مطالب دیگه ای رو بنویسم ترسیدم باز ناراحت بشین !








علاقه مندی ها (Bookmarks)