سلام عزیزم
به نظرم کمتر کسی میتونه چهره اش برای یه خانم جذاب باشه .. مگه اینکه مثل ستاره های هالیودی تمام وقتش رو صرف آرایش و پیرایش خودش بکنه ... باید بگم منم در ابتدا نظر خاصی راجع به چهره همسرم نداشتم یعنی مثل شما بی تفاوت بودم اینم بگم که من برخلاف خانمها خیلی چهره برام مهم نبوده و نیست با اینکه خودم از زیبایی نسبی برخوردارم ولی پس از ازدواج یه سری مسائل پیش میاد که دیگه چهره ظاهری ایشون رو نمیبینی هرانچه که میبینی چهره اخلاقی ایشونه ... اونوقته که از دیدن چهره اش لذت میبری و برات جذاب خواهد بود ... خواهش میکنم به مسائل بیخودی توی ازدواج گیر ندیم و سعی کنید که یه ازدواج بر اساس معیارهای عقلانی داشته باشید تا انشالا ازدواج موفقی داشته باشین
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)