سلام
دوست عزیز اگه راهی داری که نری سربازی نرو.(مثل معافیت پزشکی و کفالت خونواده وپدر از کار افتاده)
اما در کل این پروسه ای که جلو راهته برای 90 در صد پسرا هست تو هم یکیش (غصه نخور)
بهتره قبل از سربازی درستو بخونی و تا اونجایی که میشه پیش بری ارشدو دکتراو...
بعدش با شرایط بهتر میری سربازی حقوق بالاتر، پست راحتتر و معمولا نزدیکتر به خونه(همه اینا تو خدمت حسن بزرگیه)
تا اینجا برای همه هست
حالا جواب شما از نظر بنده:
درستو بخون مدرکتو بگیر ، اگه دلت طاقت نیاورد بعد از سربازیت زن بگیری، میتونی با سر بلندی نامزد کنی و از اولشم باهاش طی کنی که باید طاقت بیاره تا بعد از سربازی و یه مقدار پس انداز عروسی کنید(اگه بتونی دختررو عاشق خودت کنی این کار شدنیه)اما معمولا خانواده ها مخالفت میکنن ( حق دارن )
اگه طاقت آوردی بعد از سربازیت و پس انداز برو نامزد کن .
درسته که تا اون موقع 30 سالت شده اما دخترا هم وضعیت خوبی تو سن و سال برای ازدواج ندارن اونها هم درس خوندن شدن 26 -27 ساله پس این مشکل پیری ازدواج برای کل جامعه مضر شده نه برای شخص شما
تازشم راه دیگه نداری پس با دل خوش این راهو طی کن نه با دغدغه(مگه از الان بری سرکار و بعد از ازدواج به صورت پیام نور یا علمی کاربردی ادامه تحصیل بدی)
با این کارت به پیر پسرای فامیلتونم یه درس میدی
- - - Updated - - -
سلام
دوست عزیز اگه راهی داری که نری سربازی نرو.(مثل معافیت پزشکی و کفالت خونواده وپدر از کار افتاده)
اما در کل این پروسه ای که جلو راهته برای 90 در صد پسرا هست تو هم یکیش (غصه نخور)
بهتره قبل از سربازی درستو بخونی و تا اونجایی که میشه پیش بری ارشدو دکتراو...
بعدش با شرایط بهتر میری سربازی حقوق بالاتر، پست راحتتر و معمولا نزدیکتر به خونه(همه اینا تو خدمت حسن بزرگیه)
تا اینجا برای همه هست
حالا جواب شما از نظر بنده:
درستو بخون مدرکتو بگیر ، اگه دلت طاقت نیاورد بعد از سربازیت زن بگیری، میتونی با سر بلندی نامزد کنی و از اولشم باهاش طی کنی که باید طاقت بیاره تا بعد از سربازی و یه مقدار پس انداز عروسی کنید(اگه بتونی دختررو عاشق خودت کنی این کار شدنیه)اما معمولا خانواده ها مخالفت میکنن ( حق دارن )
اگه طاقت آوردی بعد از سربازیت و پس انداز برو نامزد کن .
درسته که تا اون موقع 30 سالت شده اما دخترا هم وضعیت خوبی تو سن و سال برای ازدواج ندارن اونها هم درس خوندن شدن 26 -27 ساله پس این مشکل پیری ازدواج برای کل جامعه مضر شده نه برای شخص شما
تازشم راه دیگه نداری پس با دل خوش این راهو طی کن نه با دغدغه(مگه از الان بری سرکار و بعد از ازدواج به صورت پیام نور یا علمی کاربردی ادامه تحصیل بدی)
با این کارت به پیر پسرای فامیلتونم یه درس میدی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)