من که هی خوب میشم هی دپ میشم
ولی دیگه عمق دپ شدنم خیلی کمتره دیگه شدید نشده تو این 2 بار
الانم تو دپمم
:(
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
من که هی خوب میشم هی دپ میشم
ولی دیگه عمق دپ شدنم خیلی کمتره دیگه شدید نشده تو این 2 بار
الانم تو دپمم
:(
کیت کت (شنبه 29 آذر 93), باران بهاری11 (سه شنبه 02 دی 93), صبا_2009 (شنبه 29 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)