به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    ممنون که توجه کردی. پست آقای مدیر رو هم تو اون تاپیک خوندی؟
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آذر 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1393-9-25
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    101
    سطح
    2
    Points: 101, Level: 2
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله دوست گرامی پست مدیر رو هم خوندم ولی میگم اون خانم شیدا خیلی از من وضعیتش بهتره و از خدا میخوام ک تو زندگی آیندشم موفق باشه.. ولی دردها متفاوته؛ جنسشون، اونایی ک باعثش میشن و..... من تو سن 25 سالگی بدون هیچ گذشته و حال خوب... بماند..

  3. کاربر روبرو از پست مفید marjan68 تشکرکرده است .

    آویژه (شنبه 29 آذر 93)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    به نظرم جواب مستقیم سئوال شما را دوستان داده اند و من در مورد ازدواج شما جوابی دیگر ندارم مخصوصا
    جواب صبا_2009 در پست 6
    شما به خاطر فشاری که رویتان بوده است تصور می کنید ما دو نوع خانواده داریم ، خانواده ای که اصالت دارد و خوب هست و خانواده ای که مشکلات دارد و نامناسب هست. و خودتون را در خانواده نامناسب می بییند و همه خواستگاران و دیگران را در خانواده های بدون مشکل.
    واقعیت اینست که وقتی از بیرون گود نگاه می کنیم. همه خانواده ها به نسبتی مشکلات دارند. حتی آنهاکه ثروتمند، تحصیلکرده یا از طبقه بالای اجتماعی هستند. شما اگر به آمار طلاق و مشکلات خانواده ها نگاه کنید در همه صنوف و قشرها این مسائل هست.
    اما قبول دارم که شدت آن در بعضی خانواده ها بیشتر هست.
    در بعضی خانواده ها اعتیاد، در بعضی پرخاشگری، در بعضی خیانت، در بعضی مشروب خواری، در بعضی بی مسئولیتی و در بعضی ترکیبی از اینها.(و البته با توصیفی که از خانواده خودتون کرده اید شدت مشکلات در زندگی شما کاملا آشکار هست.)
    عزیز دلم، خواهر کوچکم حق با توست. شاید من نتوانتم هیچ تصوری از میزان رنج تو نداشته باشم. شاید قسمت چندانی از ناملایمات تو را نچشیده باشم. شاید هر چه هم تعریف کنی نتوانم بفهمم چه سخت می گذرد برایت. اما می دانم که این رنج ها هر چه باشد و هر چقدر هم دشوار ، نباید تو را بشکند و دچار خمودی و حال خراب دائمی کند. نباید دائم با خودت تکرار کنی که چقدر شوربختی. باید به خودت بیایی و حق "شاد بودن" را از خودت دریغ نکنی، با وجود تمام ناشادی های اطرافت.

    اگر نمی توانی به تنهایی، دور و تسلسل باطل اندوهوارت را بشکنی، شاید نیاز به کمک حرفه ای داشته باشی. شاید نیاز برای غلبه بر فسردگی و گرفتگی مدامت نیاز باشد دارو مصرف کنی. لطفا برو مشاوره و مشخص کن که حس و حال ناخوبت، سرچشمه گرفته از چیست.

    لطفا همزمان با رفتن پیش مشاور، کارهای زیر را هم انجام بده و نتیجه را بگو:

    1- به خودت و بدنت توجه کن. مراقب هر روزه از مو و پوستت داشته باش. آرایش کن و روبروی آینه، برای خودت و کودک آزرده درونت بخند و شادی کن.

    2- یک هدیه برای خودت بخر، حتی اگر شده یک شاخه گل. اگر می توانی یک گلدان کوچک گل بگیر و از آن مراقبت کن.

    3- یک کلاس ورزش تیمی ثبت نام کن و پیگیر باش. ایروبیک شد چه بهتر.

    4- ارتباطت با دوستانت را گسترش بده. نیاز به محبت کردن و محبت دیدن در جان همه ما آدم هاست.

    5- اگر روحیه ات اجازه می دهد، همکار جمعیت امام علی بشو و در خانه های کودکان جنوب شهر مثل دروازه غار یا خاک سفید، به بچه های کوچک درس بده یا برای مدتی بازی کن. قدم برداشتن برای شادی کودکان، حالت را خوب می کند.

    6- اگر اهل عبادت و مراقبه هستی، و اگر خدا را مراقب خود در همه حال می دانی، دلت را با یاد خدا آرام کن و ارتباطت را با او محکم تر کن.

    7- منتظر هستم بیایی و بنویسی که چکار کرده ای و نتیجه چه بوده
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا
    ویرایش توسط آویژه : شنبه 29 آذر 93 در ساعت 23:43


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.