آیه جان خوب به ما هم یاد بده عزیزم چجوری هم جواب میدی که حرمتها شکسته نشه هم اینکه حرف دلتو میزنی که خودخوری نکنی؟؟؟؟؟؟
من به شخصه خیلی خودخوری میکنم حتی وقتی همسرم حرفی از جانب خودش بگه بهش میگن بلبل زنتی و پرش میکنن وقتی هم میاد خونه با من بداخلاقی میکنه . با اینکه من اصلا اهل پر کردنش نیستم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)