متچکر از همه ی دوستان بابت مشورت هاتون،،،واحد جان،زلال جان،پسر ایرونی جان،کیت کت جان،مدیر جان،
خشونت که قطعا گزینه خوبی نیست اول میرم با خودش صحبت میکنم ببینم چی میشه جبران خسارت میکنه ،،،بعدش میرم پی شکایت واین چیزا...
تشکرشده 21 در 9 پست
متچکر از همه ی دوستان بابت مشورت هاتون،،،واحد جان،زلال جان،پسر ایرونی جان،کیت کت جان،مدیر جان،
خشونت که قطعا گزینه خوبی نیست اول میرم با خودش صحبت میکنم ببینم چی میشه جبران خسارت میکنه ،،،بعدش میرم پی شکایت واین چیزا...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)