دوستان خوب و عزیز همین چند خط شما دوستان باعث ی کورسوی امیده واسم.. گاهی همین خالی کردن ها تو دنیای مجازی و همدردی های مجازی هم خودش کمک بزرگیه و از اینکه وقت ارزشمندتون رو ولو واسه چند دیقه صرف فک کردن ب مشکل من کردین یه دنیا برام می ارزه.. به امید اینکه آدما خوشبخت بشن
- - - Updated - - -
البته در پاسخ به شما oldboy عزیز من تمام تلاشم رو میکنم اما آیا قبول ندارین ک ازدواج مقوله ای هستش که یک فرد دیگه و یه خوانواده دیگه چ فکری راجب خونواده ی منه نوعی دارن!؟ مسلما اونا یا هرکس دیگه تو جامعه سنتی ما دنبال خونواده ی سالمیه ک متاسفانه خونواده ی من اینو ندارن! و من هم با توجه به شغل و تحصیلات ترجیح میدم با کسی هم سطح فکر خودم ازدواج کنم!









علاقه مندی ها (Bookmarks)