سلام پسر خوب..
باید بری نظام پزشکی اونجا کمکت میکنند تا شکایت تنظیم کنی....بعد تو شورای حل اختلاف قاضی و یه دکتر امین پروندت بررسی میکنه و دعوتتون میکنند برای صلح و سازش....البته اگه قابت بشه حق با تو.یا خود دکترت درمان کامل میکنه یا هزینش میده.
راستی هر گونه درگیری با پزشک یا پرسنل روپوش سفید بدون برگرد زندان حکمش تا 2 سال حتی....مهم هم نیست باهات چی کار کرده.دیگه خودت میدونی








علاقه مندی ها (Bookmarks)