ببین خانوم احتمالا شوهر شما هم پیش خودش فکر شمارو میکنه و میگه اگه با اون قبلی بودم زندگیم بهتر بود
شاید هنوز میبینش که نمیتونه این قضیه رو فراموش کنه
شایدم قبل از اینکه اونو کامل از ذهنش پاک کنه اومده و با شما ازدواج کرده
به هر حال کاریه شده
و درکل بگم مشکل خیلی حادی ندارین با مشاوره و تمرین حل میشه با کمک هم
البته بهتره این قضیه رو مشاور از ایشون بپرسه که هنوز به آدم قبلی فکر میکنه یانه.
ماهی دوبار خیلی کمه همین باعث سردی بیشتر میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)