
نوشته اصلی توسط
کیت کت
عزیزم سعی کن اروم باشی و تصمیم عجولانه نگیری .به خودت و شوهرت یه مدت زمان بده و بعد تصمیم بگیر.سر خودتو گرم کن ...درست میشه.صبوری کن
این دقیقا پست و نظر خودت تو تاپیک یه بنده خدای دیگست که با شوهرش تو خونه مادر شوهرش زندگی میکرد و حتی سرویس بهداشتی مستقل نداشت و تحقیر میشد و کتک می خورد الان ماهاست از شوهرش بی خبره بعد تو بهش گفتی صبور باشه و.....چرا خودت صبور نیستی و تازه داری دیوونه هم میشی! سامان تاسارای! عزیز چرا با این همه شرایط خوبی که گفتی به جای حل مشکلت یاد خواستگار قبلیت افتادی.فکر کنم راهنمایی دوستان تو خیلی از تاپیک ها یا مقاله های تالار کمکت کنه تا یه رنگ و لعابی به زندگیت بدی.به نظرم تو و شوهرت مشکل ارتباطی دارید
توصیه میکنم اون یکی تاپیکت در مورد مسایل زناشویی ببندی واون موضکع رو همین جا دنبال کنی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)