سلام
دوست عزیز گذشته ها گذشته
شما قسمت هم نبودین
و الان تنت سالمه
اتفاق خاصی نیفتاده یه نامزدی بوده و به هم خورده همین(از بیرون اینجوری به نظر میاد)
ایشالاه نفر بعدی بهتر ازآب درمیاد که قدر شمارو بدونه
شماهم از این رابطه تجربه کسب کردی که دوباره به مشکل نخوری
سخت نگیر برا خیلی ها پیش اومده ولی به روی خودشون نمیارن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)