به بندگانم بگو هنگامی که مرا بخوانند
فانی قریب
من به آنها بسیار نزدیک هستم
و ندای آنها را میخوانم

رابطه ات کاملا اشتباه - تصمیماتت مبنی بر خودکشی کاملا اشتباه - اما توبه ات و ترک این رابطه کاملا کار درستیه
خداوند هم که تواب الرحیم و پرده پوش و بخشنده و دست و دل بازه
دیگه چی بخوایم؟؟

انشالله خدا یه جوون جوونمردش رو واست میفرسته
هیچ اتفاق بدی هم واست نمی افته
اگه شماره تو داره عوضش کن
و هر آثاری مربوط به این شخص رو از زندگی ات(لپ تاپ - اتاق-گوشی و ...) پاک کن
که هم زودتر فراموشش کنی
و هم کسی متوجه نشه

سعی کن واسه اون پسره ی بیشخصیت دعا کنی
که خدا هدایتش کنه
و مواردی مثل تو رو به بار نیاره عزیز دلم