دوست جون غصه ی الکی خوردن فایده ای نداره
پیرت میکنه
به جای این حرفها خواهرت رو ببر بیرون و گردش و ...
و همچنین مشاوره
که بفهمه با این شرایط بایستی چیکار کنه
ببین من یه چیزی تو ذهنم هست و اونم اینه که کسی که با پدر و مادرش وفا نمیکنه دیگه با زن و بچه اش هم بهتر از این نمیشه
بررسی کن ببین نمیشه محترمانه با این خانوم منشی صحبت کنید؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)