واقعا متاسف شدم خانوم دلسوخته :((
نمیدونم چرا فرهنگ استفاده از وایبر و فیس بوک و ...رو نداریم تو این کشور !
چقدر خونواده ها داره اینجوری میپاشه ... خیلی بده واقعا
احتمالا اینکه شوهر خواهرتون قطع رابطه کرده و خونشو تغییر داده به خاطر این بوده که کمتر از سوی خانواده خودش بازخواست بشه و بتونه راحت کارشو انجام بده !
یه امار بگیرید از خواهرتون آیا از لحاظ عاطفی برای شوهرتون کم نزاشته ؟
روانشناس چه توصیه ای کرده ؟
میگن عشق هم ابدی نیست همینجاستها ...
امیدوارم هر چی به خیر و صلاح خواهرتونه پیش بیاد :((![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)