سایه عزیز سلام
تردیدی که شما دارین کاملا به جاست چون اونقدر براتون مهم بوده که به عنوان یک ایراد ازش یاد کردین... به قول کیت کت عزیز این موضوع سلیقه ای هست .. به نظر من اگر این همه شرایط خوب داره سعی نکنید رو این موضوع زوم کنید.. عزیزم چرا اصلا دیگران باید به خاطر انتخابت شمارو بعدا سرزنش کنن.. شما میفرمایید این همه ویژگی های خوب دارن ...این حس شما مهمه که بتونید ایشونو بپذیرین و براتون اهمیت نداشته باشه در واقع به نظر من اصلا ایراد نیست .. به خودتون رجوع کنید و در درون خودتون این موضوع رو بزرگ نکنید.. امیدوارم بهترینا پیش بیاد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)