دلسوخته عزیز ... میتونم به جرات بگم که با ورود فناوری مدرن قریب به 60 درصد آقایون به طور روزانه به دسته شوهر خواهر شما میپیوندند ... و تازه بعد 10 یادشون میافته که با عشق در کنار هم زندگی نکردن ... که البته اینها بهانه هایی بیش نیست و خودشون هم میدونن که راهی که دارن میرن به ناکجا آباده بنابراین برای کاهش عذاب وجدانشون همسرشون رو وادار به جدایی میکنن ... من موردی مشابه مورد خواهر شما دیدم ... بنابراین اگر من جای خواهر شما باشم قبل از نابود شدن روح و جسمم راه زندگیم رو جدا میکنم ... بنظرم دیگه کافیه هرچقدر ما زنهای ایرانی با هر بلایی که سرمون اوردن ساختیم در اخر هم تهمت های ناروا خوردیم ... دیگه بسه ... بهتره به خواهرت بگی اون مرد اگر روزی برگشت و گفت اشتباه کردم دیگه بر نگرد ... نجابتی که رفت دیگه ارزش نداره ... من روی کسی که یکبار تخم بی اعتمادی رو توی دلم کاشته دیگه حسابی باز نمیکنم و هرگز دیگه بهش اعتماد نمیکنم ... خداروشکر که خواهرت فرزندی نداره وگرنه جدایی براش سخت تر میشد ... بهتر اینکه خواهرت شاغله و متکی به غیر نیست
توصیه میکنم منتظر برگشت دوباره اون مرد نباشید ... ایشون اگه میخواست برگرده با همون تلنگر اول به راه راست هدایت میشد نه اینکه وقیح تر بشه ... انشالا به حق دل شکسته زینب هر چی که به صلاح خواهرته اتفاق بیافته![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)