به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 دی 93 [ 01:33]
    تاریخ عضویت
    1393-9-22
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    238
    سطح
    4
    Points: 238, Level: 4
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    28

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط capitan نمایش پست ها
    ناهید خانم داشتم ناامید میشدم ولی حرف شما یکم امیدوارم کرد.

    به نظر من ازدواج یعنی پیشرفت کنار یه دختر، اما حالا میبینم برای اینکه یه نفر کنارت باشه و پیشرفت کنی باید از قبل پیشرفت میکردی اونم تنهایی!!! مثل شغل خوب، کار خوب، درآمد خوب، چهره خوب، تحصیلات خوب. راست میگن یه دختر نباید از عشقت نسبت به خودش مطمئن بشه، چون در اون صورت بهانه واسه رد کردن زیاده. کلا تو کار دخترا موندم طرف همه چی تمومه عیبو از وجودش میکشن بیرون از طرفی طرف هیچی نداره از توش امتیاز میکشن بیرون!!! کاش یا سبک ازدواجامون مثل قبل میشد یا کلا ازدواج بساطش برچیده میشد. بگذریم، بریم سر مشکل سایه خانم

    سایه خانم لکنت منظورت گرفتن زبونه؟ یا عدم روان بودن در صحبت کردن؟ سایه خانم یکی از مهارتهای صحبت کردن تو پسرا در جریان مخ زدنهای طولانیشون بدست می یاد، شاید این آقا دوست دختر نداشته تا الان تا صحبتش با خانما روان بشه. در کل داشتن دوست دختر در کل تو ایجاد روابط اجتماعی هم موثره، حالا ببین ارزششو داره. شاید از محجوب بودنشه که نمیتونه طولانی حرف بزنه. در ضمن پسرا هیچ وقت به روانی دخترا نمیتونن صحبت کنن. به نظر زیادی داری ایده آل بررسی میکنی. بازم بستگی به خودت داره.
    سلام دوست گرامی
    من قصدم بیرون کشیدن ایراد از این اقا نبود . ولی خب بهرحال معیارای ادما فرق میکنه
    من میتونم با نبود بعضی از شرایط که این اقا دارن هم کنار بیام و به قول شما کنار هم پیشرفت کنیم ولی خداروشکر شرایطش ایده اله جز موردی که عرض کردم

    منظورم از لکنت زبون اینه که انگار گیر میکنه تو گفتن یه کلمه........ : "مممن "
    اره اینو ک مطمئنم دوست دختر نداشته. انگار جز خواهراش با دختر دیگه ای حرف نزده تا حالا . ولی بهرحال این مشکل رو داره
    حرف شمارو هم قبول دارم ولی فکر نمیکنم از محجوب بودنشه که نمیتونه روون صحبت کنه
    شاید ب قول شما من زیادی ایده ال گرا هستم .... چون کلیات خوبی داره برا شروع زندگی مشترک

    یه دنیا ممنونم از نظر و راهنماییتون

  2. 5 کاربر از پست مفید سایه68 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 22 آذر 93), capitan (شنبه 22 آذر 93), inventor (پنجشنبه 04 دی 93), szd (شنبه 22 آذر 93), واحد (شنبه 22 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وای من یه کاربر قدیمی هستم ولی نتوستم توی تالار مربوطه باشم
    توسط ستیلا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 96, 19:44
  2. حرفهاتوی سرم تکرار میشن.خسته شدم
    توسط srosta در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 05 شهریور 95, 13:52
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 16:52
  4. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  5. می دونید اولین اتفاقی که با ورود هرخواستگار توی خونه ما رخ میده چی
    توسط مهری1300 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 04 فروردین 91, 12:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.