ممنون از همه دوستان که به یادم بودید اینجا بهم دلگرمی میده ار بابت مستحاب شدن دعاهاتون خیلی خوشحال شدم و خدا رو شکر میکنم
خودم اما حالم هیچ خوب نیست همسرم دو روزه رفته و ازش خبری نیست انگار یهو جادو شده باشه مثل 2 سال پیش
صبرم تموم شده خیلی بیتابی میکنم همش با تنفر بهم جواب اس می داد الان هم که دیگه جوابی نمی ده . خدا حال . روز من رو میبینه
صدای اذان میاد
نمی خواستم حال خوشتون بهم بریزه اما دلم خیلی پر بود
برام دعا کنید
شب آخره







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)