دوست عزیزم
اولا خوشحالم که مساله تیپ و ظاهر برطرف شد و الان بابت این قضیه خوشحالی چون واقعا در زندگی اهمیت بسیار کمی داره این قضیه
دوما نحوه صحبت کردن در وهله اول به نوع تربیت خانواده بر میگرده شاید خانوادش اینطور میپسندن و یا فامیل ها عامیانه صحبت کردن رو دور از نزاکت میدونن
در قسمت بعدی به رشته تحصیلی و بعدش به نوع شغل و حرفه برمیگرده ... مثلا یه مشاور خانواده نمیاد کتابی صحبت کنه چون اگه اینکارو بکنه خیلی از مراجعه کننده هاش متوجه صحبت هاش نمیشن بنابراین خیلی عامیانه و مفرد افراد رو مورد خطاب قرار میده ... شغل همسر شما طوریه که همیشه در محیط های خشک و تحصیل کرده بودن که رعایت نکردن این روند گفتگو ممکنه موجب طرد شدن از اون جامعه حرفه ای میشده و از طرفی رشته های عمران و هرآنچه با حساب و کتاب سروکار داشته باشه طوری فرد رو بار میارن که کمتر احساسات به خرج میدن و تا حدودی نسبت به مابقی قشر جمعیت از احساسات کمتری برخوردار هستن بنابراین این طرز برخورد خواستگار شما بسیار عادی و قابل قبوله
به قول دوستان عزیزم سخت نگیر همیکنه آدم سالم و صالحی باشه باید خداروشکر کنی و بیشتر بهش فکر کنی ... الکی و با بهانه های بیخودی ردش نکن
برای اطمینان بیشتر میتونید قبل نامزدی به یه مشاور مراجعه کنید
برات آرزوی خوشبختی دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)