به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 294

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    اومدم با این تاپیک و این دوره خداحافظی کنم

    راستش من حاجت های زیادی داشتم . خواستم از خدا این بود که صلاحمو روشن کنه . یا همسرمو برگردونه یا مهرشو ازم بگیره . خب اون بهتر میدونه. مهرشو ازم گرفت . چند تا حاجت دیگه هم داشتم که گرفتم . از دعای شما . ممنون . مهترین حاجتم آرامشم بود که خدا با سخاوت تموم نصیبم کرد .

    خب برای خیلی از دوستان خوشحالم . برای خواهرم کاملیا برای خواهرم سوده و زیارت بانو پاییز برای تقدیر برای دیگر دوستانیکه به هر نحوی حاجت گرفتن خواهرم آرام دل چندتا حاجت داشت چندتاشو گرفت ولی مهمش مونده. روز آخری روش نشد بگه دعام کنید . پس فراموشش نکنید

    من این تاپیک چند روز پیش از اول خوندم از لحظه ایکه همه توش ثبتنام میکردن تا امروز . خیلی هاتون دوباره دعا کردم . حتی اون عزیزی رو که بانو سوده یاد کرده بود و برق گرفته بودش دعا کردم و پیگیرشم شدم وضعیتشو .

    امروز باز دوباره همه تونو دعا کردم . از همه بیشتر ناراحت خود زندگی موفق شدم که تاپیک استارت زد ولی خودش تا الان حاجت نگرفته البته هنوز تموم نشده ولی خالصانه دعا میکنم که زندگیشون به آرامش برگرده .

    خیلی دعاگوی شما هستم بخصوص مشکلات اخیر بیان شده فوق که منو خیلی ناراحت کرد . حتما برا شفاعشون دعا میکنم حتما

    از دوستانیکه پستهام تو تاپیکشون رها شده و بدون پیگیری موند عذر میخوام راستش من این هفته دچار سر در گمی شخصیتی شدم و راهمو گم کردم برا همینم تاپیک جدیدی باز کردم .

    در آخر دو خواسته دارم ازتون . اول اینکه هر کس به هرنحوی فکر میکنه من برای جلب توجه اون شخص به خودم و محبت در مقابل محبت براش پستی ارسال کردم و یا به طمع چیزی براش دعا کردم . بدونه که سو تفاهم شده ومن بی نظر پست گذاشتم و با دلی پاک دعاش کردم و هیچگونه هدفی جز حاجت روایی نداشتم . حتی به دنبال محبت شما هم نبودم . حتی ذره ای .

    دعا برای شما از سوی من یک تفاهم نامه بین من و خدام بود که خدا رو شکر هر دو در این تفاهم نامه راضی هستیم
    پس منو حلال کنید .

    دوم اینکه : تو اتفاقی که اخیرا برام افتاد که کم بیش همتون خبر دارید . من یکی از دوستان نزدیکمو ناخواسته از دست دادم . امید وارم منو حلال کنه . هم ایشون هم کسانیکه به هر نحوی اازم رنجیدن .ازشون میخوام منو حلال کنن

    خب این دوره به روز آخرش نزدیک شده . خواهش میکنم منو از دعاتون محروم نکنید .

    وقتی لبخند رو چهرتون نقش میبنده دعا کنید این لبخند پایدار باشه . ماها عادت کردیم تا به مشکل میخوریم یاد خدا میفتیم .

    لبخند بر دلهاتون آرزوی منه خالص و بی طمع.

    . عذر میخوام شاید بانو مصباح الهدی به روز آخر این دوره هم نرسه ولی فراموشش نکنید .

    به من گفتن که به طمع جلب محبت به جنس مخالف نزدیک شدم ولی واقعیت نداره ولی اگه کسی چنین برداشتی کرده منو حلال کنه . من از محبت انس جز بیوفایی ندیدم برا همین دنبال محبت انسی نبودم . کاش سرعت گذر عمر زیادتر میشد .

    بدرووووووووود تا دوره ای جدید

  2. 8 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    asal2013 (جمعه 21 آذر 93), elham.e (یکشنبه 23 آذر 93), paiize (یکشنبه 23 آذر 93), rayehe (شنبه 22 آذر 93), sama_t (شنبه 22 آذر 93), sanjab (جمعه 21 آذر 93), مصباح الهدی (یکشنبه 23 آذر 93), سوده 82 (جمعه 21 آذر 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1393-9-16
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه دوستان.
    مثل همتون منم دعاهای زیادی دارم ولی دوست دارم توی یه دعا خلاصشون کنم:

    ...ای پروردگار من به آنچه از خیر بر من نازل می کنی نیازمندم.
    (قصص،24)
    نباید سست و افسرده خاطر باشید چرا که شما برترید اگر اهل ایمان باشید. (آل عمران،139)

  4. 6 کاربر از پست مفید جوهر خونی تشکرکرده اند .

    asal2013 (جمعه 21 آذر 93), paiize (یکشنبه 23 آذر 93), rayehe (شنبه 22 آذر 93), sama_t (شنبه 22 آذر 93), sanjab (جمعه 21 آذر 93), سوده 82 (جمعه 21 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.