اومدم با این تاپیک و این دوره خداحافظی کنم
راستش من حاجت های زیادی داشتم . خواستم از خدا این بود که صلاحمو روشن کنه . یا همسرمو برگردونه یا مهرشو ازم بگیره .خب اون بهتر میدونه. مهرشو ازم گرفت . چند تا حاجت دیگه هم داشتم که گرفتم . از دعای شما . ممنون . مهترین حاجتم آرامشم بود که خدا با سخاوت تموم نصیبم کرد .
خب برای خیلی از دوستان خوشحالم . برای خواهرم کاملیابرای خواهرم سوده
و زیارت بانو پاییز
برای تقدیر برای دیگر دوستانیکه به هر نحوی حاجت گرفتن
خواهرم آرام دل چندتا حاجت داشت چندتاشو گرفت ولی مهمش مونده. روز آخری روش نشد بگه دعام کنید . پس فراموشش نکنید
من این تاپیک چند روز پیش از اول خوندم از لحظه ایکه همه توش ثبتنام میکردن تا امروز . خیلی هاتون دوباره دعا کردم . حتی اون عزیزی رو که بانو سوده یاد کرده بود و برق گرفته بودش دعا کردم و پیگیرشم شدم وضعیتشو .
امروز باز دوباره همه تونو دعا کردم . از همه بیشتر ناراحت خود زندگی موفق شدم که تاپیک استارت زد ولی خودش تا الان حاجت نگرفته البته هنوز تموم نشده ولی خالصانه دعا میکنم که زندگیشون به آرامش برگرده .
خیلی دعاگوی شما هستم بخصوص مشکلات اخیر بیان شده فوق که منو خیلی ناراحت کرد . حتما برا شفاعشون دعا میکنم حتما
از دوستانیکه پستهام تو تاپیکشون رها شده و بدون پیگیری موند عذر میخوام راستش من این هفته دچار سر در گمی شخصیتی شدم و راهمو گم کردم برا همینم تاپیک جدیدی باز کردم .
در آخر دو خواسته دارم ازتون . اول اینکه هر کس به هرنحوی فکر میکنه من برای جلب توجه اون شخص به خودم و محبت در مقابل محبت براش پستی ارسال کردم و یا به طمع چیزی براش دعا کردم . بدونه که سو تفاهم شده ومن بی نظر پست گذاشتم و با دلی پاک دعاش کردم و هیچگونه هدفی جز حاجت روایی نداشتم . حتی به دنبال محبت شما هم نبودم . حتی ذره ای .
دعا برای شما از سوی من یک تفاهم نامه بین من و خدام بود که خدا رو شکر هر دو در این تفاهم نامه راضی هستیم
پس منو حلال کنید .
دوم اینکه : تو اتفاقی که اخیرا برام افتاد که کم بیش همتون خبر دارید . من یکی از دوستان نزدیکمو ناخواسته از دست دادم . امید وارم منو حلال کنه . هم ایشون هم کسانیکه به هر نحوی اازم رنجیدن .ازشون میخوام منو حلال کنن
خب این دوره به روز آخرش نزدیک شده . خواهش میکنم منو از دعاتون محروم نکنید .
وقتی لبخند رو چهرتون نقش میبنده دعا کنید این لبخند پایدار باشه . ماها عادت کردیم تا به مشکل میخوریم یاد خدا میفتیم .
لبخند بر دلهاتون آرزوی منه خالص و بی طمع.
. عذر میخوام شاید بانو مصباح الهدی به روز آخر این دوره هم نرسه ولی فراموشش نکنید .
به من گفتن که به طمع جلب محبت به جنس مخالف نزدیک شدم ولی واقعیت نداره ولی اگه کسی چنین برداشتی کرده منو حلال کنه . من از محبت انس جز بیوفایی ندیدم برا همین دنبال محبت انسی نبودم . کاش سرعت گذر عمر زیادتر میشد .
بدرووووووووود تا دوره ای جدید![]()







خب اون بهتر میدونه. مهرشو ازم گرفت . چند تا حاجت دیگه هم داشتم که گرفتم . از دعای شما . ممنون . مهترین حاجتم آرامشم بود که خدا با سخاوت تموم نصیبم کرد .
برای خواهرم سوده
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)