مبارکه . والله گاهی من دلم به حال برخی از این اقایون میسوزه . زود صمیمی میشن میگید چرا پر روئه ؟ نمیشن میگید احساس نداره . بیچاره ها موندن چکار کنن . احساساتی میشن میگین خاله زنکیه . نمیشن میگین خشکه . پسر به این خوبی . دختر خوب دیگه چی میخوای ؟
تشکرشده 3,056 در 916 پست
مبارکه . والله گاهی من دلم به حال برخی از این اقایون میسوزه . زود صمیمی میشن میگید چرا پر روئه ؟ نمیشن میگید احساس نداره . بیچاره ها موندن چکار کنن . احساساتی میشن میگین خاله زنکیه . نمیشن میگین خشکه . پسر به این خوبی . دختر خوب دیگه چی میخوای ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)