من خانواده بسیار ساده ای دارم خودمم خیلی بهانه گیر نیستم خواستگار خودش یا خانوادش میاد منو میبینن ناراضی میشن من هرچی طرف مقابل میگه قبول میکنم تنها نقصی که تو خودم میبینم کمی چاقم که اونم کمی
- - - Updated - - -
بنده خودمم دوس ندارم زوم کنم خانوادمم خیلی این موضوع عنوان میکنن بنده تا میخوام بحال خودم برم ٢ماه میشه خواستگار میاد کار بجایی کشیده که به خدا میگم یا نیاد کسی یا میاد بشه تموم شه خسته شدم از بس نشد. خانوادمم انگار خسته شدن سر اخری که ٣هفته پیش بود حتی پسره فرزند طلاق بود کارگر بود ولی راضی بودن بنده هم باپسره صحبت کردم حتی گفتم درس نمیخونم اگه ناراضی هستید ولی اینم گفت نه








علاقه مندی ها (Bookmarks)