سلام
افسوس که فراموش کردیم ارزش های زندگیمون چه کسانی هستند و فراموش کردیم که باید بابت نعمت بزرگی که خدا به ما داده (زمان برای زندگی) بعدا جوابگو باشیم. اگه عزیزانی که به فرموده خودشون معتاد این بازی ها شدن فردا به خاطر یک حادثه همسرشونو از دست بدن، چقدر حسرت لحظه های از دست رفته رو خواهند خورد.
ما آدما عادت داریم داشته هامون رو ابدی تصور کنیم غافل از این که هر لحظه ممکنه اونا رو از دست بدیم ... فردا بهترین خاطرات زندگی مشترکمون اینه که آنلاین بازی می کردیم !








علاقه مندی ها (Bookmarks)