من درگیرش بودم.ولی از زمانی که موبایلمو تو مترو جا گذاشتم،تونستم ولش کنم.
دوری از کلش فقط با دوری از موبایل امکان پذیره.
سلام، نه بابا آقای فرهنگ این بازی آکانت داره وهروقت حتی اگه از رو گوشی پاکش کنی بازم میتونی از طریق جیمیل گوگل پلاس بازی رو رو گوشی دیگه بیاری بالا وادامه اش بدی!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)