به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 93 [ 02:33]
    تاریخ عضویت
    1393-5-15
    نوشته ها
    40
    دستاوردها:
    3 months registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 138 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در اينكه شما بايد استعفا بديد شكي نيست ولي لطفا از اين ماجرا درس بگيرين كه اگه جاي ديگه شاغل شدين با مشكل مواجه نشين مثلا در محل كار بايد مرتبا با شوهرتون صحبت كنين بايد ابراز علاقه كنين بايد همكاران بدونن شما زندگيت ايده آله نبايد از مشكلات خونه در محل كار حرف بزني گاهي شوهرت سر زده بياد پيشتون اولين روز كاري با شوهرتون برين و به همكارا معرفيشون كنين و مهمتر از همه وقتي كسي پاشو از گليمش درازتر كرد با لحن كاملا رسمي و جدي ميگين آقاي فلاني لطفا هرگز تاكيد ميكنم هرگز اين رفتارو ازتون نبينم چون من به شدت معتقدم و از رفتارتون اذيت ميشم اگه بار ديگه معذب بشم چون به شوهرم تعهد دارم مجبورم بهش اطلاع بدم و دردسر درست ميشه يا در شرايط معموليتر ميگين لطفا حريم همكاريمونو حفظ كنين آقا من معذب ميشم
    و سرد و فقط كاري برخورد ميكنين تااااااا زماني كه ادمها و مخصوصا مردهاي همكار رو كاملا اناليز كنين و ببينين با كي چطور بايد رفتار كرد من همكاراني دارم كه حتي بهشون سلام هم نميدم و همكاراني دارم كه آقا هستن و با هم نهار ميخوريم پس تا اناليز كامل اقايون بهشون به هيچ وجه رو نميدين بزار بگن چ عنقه شما فقط كارتو به نحو عالي انجام ميدي تا به قول معروف بفهمي كي چيكارس اگرم به روت گفتن شما چرا انقدر خشكي ميگي شوهرم خيلي حساس هستن

  2. 4 کاربر از پست مفید ماهك تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 19 آذر 93), asal2013 (سه شنبه 18 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), سنجاقک ابی (سه شنبه 18 آذر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 دی 94 [ 21:10]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,116
    سطح
    27
    Points: 2,116, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان امروز اتفاقاتی افتاد که لازم میدونم با شما مشورت کنم.امروز شوهرم به دلیل زنگ زدنای وقت و بیوقت همکارم به شدت عصبانی شد و گفت دیگه حق نداری بری سرکار. و من حق رو به شوهرم میدم چون همکارم و مدیرم اصلا حریم شخصی نمیشناسن.
    منم به مدیرم زنگ زدم و گفتم من از فردا نمیام. قراره فردا صبح برم کلید رو تحویل ایشون بدم و برگردم خونه.ان شاالله که همه چی به خیر و خوشی تموم خواهد شد.وبه نظرتون وقتی رفتم برای تسویه حساب چه عکسالعملی باید نشون بدم و چطوری باید رفتار کنم؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید delkhosh تشکرکرده است .

    sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط delkhosh نمایش پست ها
    دوستان امروز اتفاقاتی افتاد که لازم میدونم با شما مشورت کنم.امروز شوهرم به دلیل زنگ زدنای وقت و بیوقت همکارم به شدت عصبانی شد و گفت دیگه حق نداری بری سرکار. و من حق رو به شوهرم میدم چون همکارم و مدیرم اصلا حریم شخصی نمیشناسن.
    منم به مدیرم زنگ زدم و گفتم من از فردا نمیام. قراره فردا صبح برم کلید رو تحویل ایشون بدم و برگردم خونه.ان شاالله که همه چی به خیر و خوشی تموم خواهد شد.وبه نظرتون وقتی رفتم برای تسویه حساب چه عکسالعملی باید نشون بدم و چطوری باید رفتار کنم؟
    بنظرم حتما با شوهرت برو که مدیرت بدونه تصمیم رفتنت جدیه و اصرار الکی ب موندنت نکنه و مهمتر اینکه نتونه روز اخر از موقعیت سواستفاده کنه و باز یجوری اذیتتون کنه.
    اعتماد و محبت شوهرتم با این کار ممکنه بیشتر بشه.
    هیچ جوره هم فریب نخور که باز بخای ادامه بدی کارت رو ... حتا اگه گفتن دیگه بعد از ساعت کاری مزاحمت نمیشن و حقوق بیشتر و این صوبتا ....

  6. 5 کاربر از پست مفید mina-mina تشکرکرده اند .

    asal2013 (سه شنبه 18 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), واحد (چهارشنبه 19 آذر 93), بهار.زندگی (سه شنبه 18 آذر 93), صبا_2009 (سه شنبه 18 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.