خدارو شکر......وای واقعا دیدی همه جا میگن به داشته هاتون فکر کنید!!!!واقعا جواب میده!الان داشتم تو 40 شب دعا به سارا میگفتم به نعمت هات فکر کنی اروم میشی.
توام دقیقا ببین به خوبی ها فکر کنی حالت خوب میشه.افرین دوستییییییییییی
ممنونم ازت
- - - Updated - - -
خدارو شکر......وای واقعا دیدی همه جا میگن به داشته هاتون فکر کنید!!!!واقعا جواب میده!الان داشتم تو 40 شب دعا به سارا میگفتم به نعمت هات فکر کنی اروم میشی.
توام دقیقا ببین به خوبی ها فکر کنی حالت خوب میشه.افرین دوستییییییییییی
ممنونم ازت








علاقه مندی ها (Bookmarks)