سلام آقا پویا،من مشکل همسرتون رو ندارم،اما شوهرم لاغره و من تپلی، و من رو تپل بودنم حساسم همش فکر میکنم شاید همسرم دوست نداشته باشه
گاهی ازش میپرسم من تپلی ام و شاید تپل تر هم بشم،عیب نداره؟ نظرت چیه؟ و شوهرم هر دفعه میگه نه عیب نداره،من تورو بخاطر خودت دوست دارم،این چیزا مهم نیست.
مثلا من خودم دوست داشتم شوهرم توپر و پر مو باشه اما دقیقا برعکس شد،اولاش خیلی حساس بودم و ناراحت،اما بعد یه مدت اخلاق شوهرم بود که من رو جذب کرد و عاشق خودش کرد.
الان اصلا ظاهرش برام مهم نیست.چون چه بسیار آدم های زیبا دیدم،چه از لحاظ چهره و چه از لحاظ هیکل اما اخلاق نداشتن.
تو زندگی مگه آدم چی میخواد؟؟ زندگی فقط هیکل نیست.
اخلاق خوب هستش که باعث خوشبختی میشه.
آقا پویا ظاهر از بین میره، این نفس و ذات آدمه که هیچوقت تغییر نمیکنه.
برید خداروشکر کنید که همسرتون خانوم و هوش اخلاق و با حجب و حیاست،دیگه چی میخواید غیر از این؟؟
دلتون میخواست یه دختر خوش هیکل و زیبا قسمتتون میشد اما اخلاق نداشت؟؟؟!! اما بی ادب و بی حیا بود و زندگیتون تلخ میشد؟
شما خودت رو جای همسرت بذار اگر خدایی نکرده ظاهرشما براش مشکل بوجود بیاد همسرتون شما رو میذاره بره یا این فکر های شما رو میکنه؟
مشکل همسر شما بدتر از اسید پاشی و سوختگیه؟؟
مگه تو ماه عسل نبود خانومه چند روز مونده به عروسیش صورت شوهرش سوخته بود اما شوهرش مونده بود چون شوهرش.رو بخاطر اخلاق و وجودش میخواست وگرنه چهره ی شوهرش واقعا وحشتناک شده بود.
مگه سولماز و احسان نبودن؟ احسان با سولماز مونده بود با اون وضعیت جسمانی سولماز که انگشت شمارن مرد هایی که با این شرایط کنار بیان اما احسان میگفت من همین که سولماز کنارم باشه کافیه من سولماز رو بخاطر خودش میخوام.
یه سر به اینترنت بزنید از این امثال زن و.شوهر ها زیادن که عاشق وجود هم هستن نه ظاهر هم.
هیچوقت ناشکری نکنیدچوب خدا صدا نداره،یکوقت خدایی نکرده ظاهر خودتون دچار مشکل میشه بعد افسوس این افکار و حساسیت هاتون رو میخورید.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)