به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 بهمن 95 [ 12:09]
    تاریخ عضویت
    1393-5-23
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 68 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقا پویا،من مشکل همسرتون رو ندارم،اما شوهرم لاغره و من تپلی، و من رو تپل بودنم حساسم همش فکر میکنم شاید همسرم دوست نداشته باشه
    گاهی ازش میپرسم من تپلی ام و شاید تپل تر هم بشم،عیب نداره؟ نظرت چیه؟ و شوهرم هر دفعه میگه نه عیب نداره،من تورو بخاطر خودت دوست دارم،این چیزا مهم نیست.
    مثلا من خودم دوست داشتم شوهرم توپر و پر مو باشه اما دقیقا برعکس شد،اولاش خیلی حساس بودم و ناراحت،اما بعد یه مدت اخلاق شوهرم بود که من رو جذب کرد و عاشق خودش کرد.
    الان اصلا ظاهرش برام مهم نیست.چون چه بسیار آدم های زیبا دیدم،چه از لحاظ چهره و چه از لحاظ هیکل اما اخلاق نداشتن.
    تو زندگی مگه آدم چی میخواد؟؟ زندگی فقط هیکل نیست.
    اخلاق خوب هستش که باعث خوشبختی میشه.
    آقا پویا ظاهر از بین میره، این نفس و ذات آدمه که هیچوقت تغییر نمیکنه.
    برید خداروشکر کنید که همسرتون خانوم و هوش اخلاق و با حجب و حیاست،دیگه چی میخواید غیر از این؟؟
    دلتون میخواست یه دختر خوش هیکل و زیبا قسمتتون میشد اما اخلاق نداشت؟؟؟!! اما بی ادب و بی حیا بود و زندگیتون تلخ میشد؟
    شما خودت رو جای همسرت بذار اگر خدایی نکرده ظاهرشما براش مشکل بوجود بیاد همسرتون شما رو میذاره بره یا این فکر های شما رو میکنه؟
    مشکل همسر شما بدتر از اسید پاشی و سوختگیه؟؟
    مگه تو ماه عسل نبود خانومه چند روز مونده به عروسیش صورت شوهرش سوخته بود اما شوهرش مونده بود چون شوهرش.رو بخاطر اخلاق و وجودش میخواست وگرنه چهره ی شوهرش واقعا وحشتناک شده بود.
    مگه سولماز و احسان نبودن؟ احسان با سولماز مونده بود با اون وضعیت جسمانی سولماز که انگشت شمارن مرد هایی که با این شرایط کنار بیان اما احسان میگفت من همین که سولماز کنارم باشه کافیه من سولماز رو بخاطر خودش میخوام.
    یه سر به اینترنت بزنید از این امثال زن و.شوهر ها زیادن که عاشق وجود هم هستن نه ظاهر هم.
    هیچوقت ناشکری نکنیدچوب خدا صدا نداره،یکوقت خدایی نکرده ظاهر خودتون دچار مشکل میشه بعد افسوس این افکار و حساسیت هاتون رو میخورید.
    موفق باشید

  2. 7 کاربر از پست مفید sogand_20 تشکرکرده اند .

    Amir_23 (یکشنبه 16 آذر 93), pooya123 (یکشنبه 16 آذر 93), saeeded (یکشنبه 16 آذر 93), szd (دوشنبه 17 آذر 93), واحد (سه شنبه 18 آذر 93), هم آوا (یکشنبه 16 آذر 93), مهربونی... (دوشنبه 17 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.