سلام دوستان.
اومدم توی این تاپیک که باز هم خبرهای خوب بخونم( بد عادت شدم!!!) مطلب آقای کیوان رو خوندم. ناراحت شدم.
ایشاا... به حق اربعین امام حسین (ع) که نزدیکه نگاه مخصوصی آقا بهشون بکنن و دل همسرو خانوادش رو شاد کنند.
لطفا هرکی پست منو میخونه 5 تا امن یجیب (اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ )و یک سوره توحید ( قل هو ا...) برای شفاشون بخونه.
آمین![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)