با مشاور و اطرافیان صحبت کنید
نتونید بهتر شید به نظر من زندگی تلخ رو نباید ادامه داد
الان قطع کنید بهتر از 5 سال بعده که کوه هایی جلوتون بسازید
به نظر من مدت زیاد از همدیگه دور باشید بعدش ببنید نظرش نسبت به شما چیه
البته این جدایی توافقی باشه. نه احباری








علاقه مندی ها (Bookmarks)